Školci (8-16 godina): aktivni potrošači slatkiša, utiču na porodične kupovine
Mladi (16-25 godina): užina u pokretu, druženja sa prijateljima, žurke
Porodice (25-40 godina): porodične užine, žurke, piknici
Oni koji brinu o zdravlju (25-45 godina): zdrava alternativa slatkišima
Mladi parovi (25-35 godina): mali pokloni, užina na sastankukupovine
ISKUSTVO: 20 godina rada sa kokicama
OZNAKE: Drugo mesto u Evropi po uvozu zrna za
kokice 2019 godina
PARTNERSTVO: Ekskluzivni dobavljač najkvalitetnijeg zrna za kokice na svetu
PROMET ZA 2023: 2 078 000 EVRA
SAJMOVI: Svake godine učestvujemo na međunarodnim sajmovima
Ulazak na međunarodno tržište: Pokretanje prodaje u Crnoj Gori kao pilot faza za testiranje spremnosti za globalnu ekspanziju.
Izgradnja fabrike u Srbiji: Početak izgradnje fabrike na osnovu uspešnog iskustva u Crnoj Gori.
Pokretanje fabrike u Srbiji: Otvaranje proizvodnih kapaciteta za povećanje obima proizvodnje.
Ulazak na tržišta Srbije i UAE: Pokretanje prodaje u Srbiji i prva isporuka proizvoda na tržište Ujedinjenih Arapskih Emirata.
Ulazak na tržišta Srbije i UAE: Pokretanje prodaje u Srbiji i prva isporuka proizvoda na tržište Ujedinjenih Arapskih Emirata.
Ekspanzija na nova međunarodna tržišta: Ulazak na tržišta EU, kao i Bahreina, Katara i Saudijske Arabije.